انتشار خبر ارائه تخفیف ویژه‌ی ودیعه و کارمزد صدور ضمانت نامه در سایت روزنامه دنیای اقتصاد

معرفی خدمات صندوق توسعه فناوری ایرانیان بخصوص تخفیف ویژه در کارمزد صدور ضمانت نامه ها که اخیرا این صندوق علاوه بر ودیعه نقدی در نظر گرفته است، در سایت روزنامه دنیای اقتصاد بازتاب داشته است.

در مطلبی که در این سایت منتشر شده است، ضمن بیان مشکلات شرکت های دانش بنیان و فناور در گرفتن تسهیلات و ضمانت نامه از بانک ها و شرایط ویژه ای که صندوق ایرانیان برای اعتبارسنجی این شرکت ها در نظر گفته است، خدمات صندوق نیز معرفی شده است.

از جمله خدمات مهم صندوق ایرانیان، صدور انواع ضمانت نامه با تضمین چک متناسب با حد اعتباری شرکت ها است که ضمن توضیح این مطلب در سایت دنیای اقتصاد، تخفیف ویژه ای که صندوق ایرانیان در پرداخت ودیعه نقدی و نیز کارمزد صدور ضمانت نامه ها در نظر گرفته است، برای خوانندگان این سایت توضیح داده شده است.

همچنین بحث تسهیلات ویژه برای شرکت های فناور و دانش بنیان، برای رفع مشکل نقدینگی شرکت ‎ها در قالب عقود مبادله‌ای و مشارکتی به عنوان یکی دیگر از خدمات صندوق ایرانیان در این سایت مطرح شده است.

 

لینک خبر در سایت دنیای اقتصاد

 

تصویر خبر صندوق ایرانیان در سایت دنیای اقتصاد معرفی خدمات صندوق ایرانیان در سایت دنیای اقتصاد صدور انواع ضمانت نامه توسط صندوق توسعه فناوری ایرانیان

 

 

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی دیگر

یک فرصت ویژه

تا 50درصد تخفیف در کارمزد صدور ضمانت نامه

یک فرصت ویژه

تا 50درصد تخفیف در کارمزد صدور ضمانت نامه